top of page

GLOW flyers

GLOW flyers nu goedkoper! Van 5 euro naar 3 euro per titel van 100stuks.🤩

Bestel hier of stuur een email naar info@lightchanneltv.org

"En dit Evangelie van het Koninkrijk zal in heel de wereld gepredikt worden tot een getuigenis voor alle volken; en dan zal het einde komen." - Mattheüs 24:14

Wij, als het team van LightchannelTV, vinden het erg belangrijk dat het evangelie wordt gepredikt aan alle volken, maar natuurlijk Nederland in het bijzonder. Hoe kunnen we de mensen om ons heen bereiken? Onze buren, collega’s, medestudenten… GLOW heeft verschillende getuigenissen van mensen die een flyer hebben gevonden op de grond, in een doos van een apparaat die ze in de winkel gekocht hebben, in de vuilnisbak en nog veel meer. U kunt ze persoonlijk aan de mensen geven, maar God kan zelfs de flyers gebruiken als ze op de gekste plekken liggen.


Wij zijn allen arbeiders samen met God.


“Als getuigen van Christus moeten we vertellen wat we weten, wat we zelf gezien en gehoord en gevoeld hebben. Indien wij Jezus gevolgd hebben, stap voor stap, dan zullen wij iets veelzeggends te vertellen hebben aangaande de weg waarin Hij ons geleid heeft. We kunnen vertellen hoe wij Zijn belofte beproefd hebben en die hebben waar bevonden. We kunnen getuigen van datgenen wat we hebben geweten van de genade van Christus. Dit is het getuigenis waarom de Here vraagt, en bij gebrek waarvan de wereld ten onder gaat.” DWE 289.1


Laten we getuigen van Christus in onze omgeving, zij het nu met GLOW flyers, of andere dingen.


”Hij Die van deze dingen getuigt, zegt: Ja, Ik kom spoedig. Amen. Ja, kom, Heere Jezus!” - Openbaring 22:20



40 weergaven0 opmerkingen
bottom of page