Ik wil binnenkort wat nieuwe sportkleding bestellen, maar ik vind het altijd zo lastig om de juiste maat te kiezen online. Verschillende merken kunnen nogal verschillen, en ik heb geen zin om straks alles terug te moeten sturen. Ik heb normaal gesproken een M, maar soms valt een merk kleiner uit en heb ik een L nodig, of juist andersom. Hebben jullie dat ook? Vooral bij sportkleding vind ik het belangrijk dat het lekker zit en niet knelt, dus ik wil het liefst in één keer de goede maat bestellen. Iemand tips of ervaringen om te delen?
4 weergaven

Dat herken ik helemaal! Ik heb dat dus ook altijd, verschilt heel erg per merk. Ik kan je wel vertellen dat ik laatst sportkleding had besteld via https://www.bjornborg.com/nl/ en naar mijn ervaring valt het redelijk normaal. Ik had een sportbroek en een shirt besteld in mijn gebruikelijke maat en die zaten prima! Mocht je twijfelen dan zou ik aanraden om een kijkje te nemen bij de maattabel op de site, die is best uitgebreid. Succes met je bestelling en hopelijk vind je iets moois! Trouwens, ze hebben vaak ook gratis verzending vanaf een bepaald bedrag, dus dat is mooi meegenomen.